یک سلاح مخفی برای طراحی وب سایت فروشگاهی - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه در هنگام ساخت سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

مهندسان تیم ما،از آخرین شیوه های کدنویسی برای ساخت وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. بنابراین از کیفیت کار ما مطمئن باشید.

آیا بعد از طراحی سایت خدمات پشتیبانی هم دریافت می کنیم؟

اگر بتوانید از فوتر سایت به عنوان یک اهرم استفاده کنید به مرور نرخ تبدیل سایت افزایش خواهد یافت چرا که او با کمترین دردسر می‌توانید به صفحه مورد نظر خود هدایت شده و یا شما ارتباط برقرار کند. در ضمن با افزایش اطمینان مشتریان به فروشگاه طبیعتاً امکان سفارش محصول افزایش خواهد یافت.

فاکتور cls چیست فاکتور inp چیست و نکات مهم آن سه شاخصه مهم برای اندازه گیری roi در سئو فاکتور lcp در Main World-wide-web vita چیست؟ و مواردی که باید بدانید بهترین ابزارهای جایگزین الکسا کدام است؟

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به ساخت سایت با وردپرس کنید.

هر چیزی که درباره هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل باید بدانید

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

چطور میتونم با وردپرس دوباره یه سایت دیگه ای رو طراحی کنم؟

آرشیو اخبار

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

در صورت سفارش خدمات طراحی سایت اختصاصی، با استخدام برنامه نویس و با کمک زبان‌های برنامه نویسی، سایت شما از صفر تا صد طراحی می‌شود.

پس هرچه زودتر ساخت سایت با وردپرس را شروع کرده و به کسب درآمد از سایت بپردازید. در نهایت از توجه ادامه مطلب شما به این مقاله سپاسگزاریم. در صورت بروز هر گونه سوال می‌توانید آن را از بخش دیدگاه‌ها بپرسید. همچنین اگر محتوای امروز همیار وردپرس برایتان مفید بود، خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده‌اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد. این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد و مهم‌ترین صفحات سایت از قبیل، دسته بندی محصولات، برگه‌هایی مانند برگه‌های درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار می‌گیرند.
به علاوه، مشتریان وفادار سرمایه‌های بسیار ارزشمندی برای کسب و کارها به شمار می‌روند. چرا که نه تنها خود به صورت مرتب خرید می‌کنند، بلکه برند و سایت را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی خواهند کرد.

کد مقابل را وارد کنید اگر کد خوانا نیست اینجا را کلیک کنید

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

فوتر سایت بهترین محل برای قرار دادن اطلاعات فنی و حقوقی سایت است. با قرار دادن این اطلاعات در فوتر می‌توانید به مخاطب اطمینان دهید که اطلاعات قرار داده شده صحت دارند و آن‌ها را از حقوق خود در قبال کپی رایت مطلع نمایید.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

همه چیز درباره نیچ مارکتینگ؛ از شناخت مزایا تا مراحل اجرای کمپین

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

امکان طراحی سایت ریسپانسیو (امکان نمایش در موبایل) در وردپرس وجود دارد.

به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سود سایت منبع شرکت شما داشته باشد.

در بخش تنظیمات وردپرس میتونید اینکارو انجام بدید اما همه رو نمیشه انجام داد.

بهتر است در فوتر سایت عناصر و صفحات مهم سایت را به صورت لینک قرار دهید. این کار به کاربر این فرصت را می‌دهد که در صورت تمایل به دیدن یک صفحه خاص نیاز نداشته باشد به قسمت هدر مراجعه کند. ایجاد سهولت در دسترسی به صفحات سایت باعث ماندگاری بیشتر بازدیدکننده در سایت می‌شود.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

تیم ما همه جزئیات فنی را که ممکن سایت منبع است باعث عملکرد نادرست سایت شود، مجدد بررسی می‌کند و در صورت مشاهده مشکل، آن را برطرف می‌سازد.

به همین دلیل، تیم طراحی و توسعه ما تبدیل لینک منبع به تیم شما می‌شود تا در کنار هم بتوانیم وب‌سایتی را بسازیم که باعث رشد شما شده و حضورتان در فضای دیجیتال را تقویت می‌کند.

Report this wiki page